بازخورد کاربر برنامه نویس کلیدی XTOOL X100 PAD3 OBD2
نوشته شده توسط : sukabulie

Xtool X100 Pad3 ، برجسته ترین ابزار اسکن OBD2 فعلی Xtool Key Programmer ، می تواند راه حل مناسبی برای کارگاه ها و تکنسین هایی باشد که خواهان تشخیص اتومبیل حرفه ای هستند. همراه با تمام تشخیص سیستم شامل حالت موتور OBDII 10 است. از نظر پوشش خودرو ، لیست مشابه ماشین با X100 Pad2 pro را دارد. اما با تجهیز به باتری قوی تر ، فضای ذخیره سازی بزرگتر و سرعت کار بیشتر ، قدرت خود را ایجاد می کند. تاکنون ، می توان گفت با این مزیت های بی نظیر متعدد ، سایر برنامه نویسان اصلی مشابه را در این دسته از Xtool شکست می دهد.

بازخورد کاربر برنامه نویس کلیدی XTOOL X100 PAD3 OBD2

در محتوای زیر ، بیایید بازخورد کاربر را در مورد این اسکنر تشخیصی ببینیم و سعی کنیم در مورد نیازهای عملی یا مشکلاتی که مشتریان بیشتر به آنها توجه دارند ، بیشتر بدانیم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 1:

تجهیزات بسیار خوب ، کیفیت عالی. X100 Pad23 مطابق با توضیحات ، کیفیت عالی است. خیلی سریع اومد پشتیبانی فروشنده در سطح بالا. به سرعت به تمام سوالات مطرح شده پاسخ داد. من فروشنده را خوب و مسئولیت پذیر توصیه می کنم

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 2:

حمل و نقل بسیار سریع ، محصول 100 happy سرمایه گذاری شاد. با x100 pad3 ، می توانم با خوشحالی برنامه نویسی کلیدهای مرسدس و BMW / Mini یا شبیه سازی کلیدهای موجود را انجام دهم. همچنین ، امکان تشخیص ، برنامه نویسی و برنامه نویسی اتومبیل من با نام تجاری اتومبیل های مرسدس و Bmw / Mini امکان پذیر است. عالی! سلام از گواتمالا.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 3:

من مدت طولانی است که به دنبال دستگاه های تشخیص Xtool هستم. سرانجام ، من Xtool Pad3 را با همه تشخیص سیستم ، برنامه نویسی کلیدی ، کدگذاری TPMS ، اصلاح مسافت پیموده شده ، همه سیستم های انتقال ، کیسه های هوا و غیره پیدا کردم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 4:

فروشنده را پیشنهاد دهید ، خدمات فوق العاده سریع! Pad 3 نسخه به روز شده Pad 2 است. Pad 3 ابزاری قدرتمندتر با گزینه های بیشتر است.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 5:

همه چیز خوب پیش رفت. بسته PAD3 را دریافت کرد ، دو ماشین را آزمایش کرد ، در حال حاضر مشکلی پیدا نکرده اید. همراه با آداپتور KC100 & EEPROM - قدرتمند

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 6:

حمل و نقل بسیار سریع وارد فنلاند 20.08.2020. PAD3 توابع ویژه پیشرفته ، توابع تشخیصی OBD2 را تأمین می کند ... این همان چیزی است که من به آن نیاز دارم.

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 7:

من PAD3 را به موقع دریافت می کنم و بسیار خوب کار می کنم. این از بیشتر وسایل نقلیه برای برنامه نویسی کلیدی ، بهتر از پد x100 پشتیبانی می کند. ابزار خوبیه!

بازخورد کاربر XTOOL X100 PAD3 8:

Pad3 برای ماشین فورد من عملکرد تمام کلیدهای از دست رفته را دارد. کاملاً خارق العاده عمل می کند ، هرگز چنین ابزار قدرتمندی را در مارک های دیگر ندیده اید. می توانم بگویم ، بسیار راضی از این واحد ، دوستانی را که در تعمیرگاه کار می کنند توصیه می کنم.

اگر می خواهید درباره برنامه نویسان کلید Xtool بیشتر بدانید ، آن را در وب سایت xtool.co.uk بررسی کنید .





:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: